- პირველი დღე: გავეცანიათ ,თუ როგორ დავგეგმოთ სასწავლო პროექტები სტანდარტების გათვალისწინებით.ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე,რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას სასწავლო პროცესში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| |
ზოგადი კითხვა
|
როგორ გვეხმარება ლიტერატურა თვითგანვითარებაში.
|
თემატური კითხვები
|
დგება თუ არა ადამიანის ცხოვრებაში წამი,როცა ნატრობს მის მარადიულობას?
გოეთეს ფაუსტის ცხოვრებაში როდის დგება ეს წამი და როგორ გამოხატავს ამას გოეთე და როგორია 18 საუკუნის დროინდელი გერმანიის რეალობა.
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
არის თუ არა კითხვა ,,შეჩერდი წამო, დესაც აქტუალური“.
|
- მეორე დღე: გადავიმეორეთ წინა მოდული,გავეცანით დროის ჩარჩოს და შევქმენით შესაბამისი შეფასების კრიტერიუმები. შევქმენით პრეზენტაციები და გამოვაქვეყნეთ ბლოგზე.
No comments:
Post a Comment